miercuri, 20 februarie 2013

Copaci de sticla

De cele mai multe ori sunt mandra de principiile mele si de felul in care lumea se vede prin ochii mei caprui. De cele mai multe ori as vrea sa stiu la ce se gandeste lumea si stiu ca sunt sadica, dar am o obsesie pentru adevar. Si pentru cafea. O tot lungesc pana nu se mai poate cu vopsitul asta, dar are radacini mult mai adanci intreaga povestioara.
Ma simt invaluita de solitudine si nu e tocmai ceea ce caut. Ma tolanesc in muzica. Nu cred ca am mai dansata atat de mult in public vreodata. Mi-am dat desteptarea, mi-am baut cafeaua si urmeaza sa ma apuc de treaba. Si de data asta nu mai vreau stangacie. Am zis!


Data viitoare cand ne citim voi fi roscata!.. am zis!


(sa-mi fie cu iertare, dar laptoul asta nu vrea cu diacritice)

Niciun comentariu: