joi, 5 ianuarie 2012

Shout At The Devil

    Mă înclin în faţa Soarelui care nu se sfieşte să îşi ducă monotona activitate zilnică, mă înclin în faţa lui Lennon care a dat păcii o şansă, mă înclin în faţa lui Osbourne pentru că a avut curajul să se tatueze singur, mă înclin în faţa lui Jack White care a preluat numele soţiei. Îmi dau jos pălăria mie însămi pentru că am momente când sunt o persoană responsabilă cel puţin din anumite puncte de vedere. Ştiu să deosebesc binele de rău, am învăţat să fiu cumpătată deşi mai am de muncit asupra altor aspecte. Fruntea sus spre timpuri noi şi spre un viitor din ce în ce mai strălucit. Un viitor ce ne rezervă un tărâm al veşnicilor fericiri şi vise devenite realitate. Sus paharul pentru ziua de ieri şi pentru melodia care te face să te gândeşti la el.

Niciun comentariu: